tisdag 24 augusti 2010

På BS intet nytt

Skulle kolla igenom en gammal länk i inlägget om lögnhalsen Deco. Till min förvåning märkte jag att den inte fungerade. Tittade på nästa länk. Fungerade inte heller. Då insåg jag att den gode Deco har bett webmaster ta bort så gott som alla länkar i inlägget. Man undrar huuuur det kan komma sig, ska vi gissa på att det har att göra med att han inte vill bli avslöjad med byxorna nere? :-) 

I övrigt kan konstateras att:
1. AFA nu pendlar runt 10 cent. Förvånad någon?
2. Scorkungen, Deco, Janlit (ännu en substanslös pumpare utan koll) m fl pumpar bolaget GBB något alldeles oerhört. De använder sig flitigt av anmälfunktionen så fort man skriver något kritiskt. Watch out säger jag bara.
3. Flexus har gjort comeback. Vad vi har längtat :-6 (se gärna separat inlägg om just honom längre ner).
4. Panterns favoritbolag ROK nu pendlar runt 25 cent, det lägsta på flera år. 



Jag upprepar igen: Se upp vem du tar rygg på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar