onsdag 25 augusti 2010

Mer (o)begåvat från moderatorerna på BS

Här är ett inlägg om Opcon som skrevs den 20/8. Opcon är ett bolag som den gode Deco pumpade under en väldigt lång tid, samtidigt som bolaget kontinuerligt sjönk som en sten!

Looking good, NOT!

I vanlig ordning hoppade Deco aggressivt på alla som kritiserade bolaget och ifrågasatte deras kompetens, om de var ubåtar (postade under flera olika signaturer) etc osv. Utöver det ljög han friskt om sina egna innehav och inköp vilket du kan läsa mer om här.

Sedan tar helt plötsligt Decos intresse för Opcon slut. Då visar det sig att han i det tysta har dumpat innehavet,  något han svarade på när han fick en direkt fråga, bara för att senare anmäla inlägget och se till att hela strängen togs bort! Hans tysta dumpning rimmar dessutom ganska illa med hans eviga mässande om hur långsiktig han är.

Nåväl, i strängen ovan skriver jag ett kort inlägg där jag undrade lite över Decos innehav. Det dröjer inte länge innan inlägget är borta. Det kan bara betyda att "någon" (ska vi gissa på Deco? -:) ) skannar mitt namn och mina inlägg för att se vad jag skriver för att sedan direkt anmäla inlägget om det inte passar.

Känns lite maniskt, tycker ni inte?

Det som dessutom är så patetiskt är att moderatorern på BS (Börssnack på Dagens Industri) tillåter att du pumpar, ljuger och manipulerar men inte tillåter någon form av kritik!!

Jag som trodde att Norge var den sista Sovjetstaten...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar