onsdag 25 augusti 2010

GBB - Vad är det som händer?

(Ytterligare ett inlägg jag skrev som webbmaster tog bort, att spamma forumet med en massa menlösa pumparinlägg går tydligen bra, men att skriva ett ironiskt går tydligen inte ...:-6)


GBB - Vad är det som  händer?

Jag gick "all in" förra veckan och 4-dubblade (Deco brukar dubbla, men jag tycker det är lite fjuttigt så jag tog i lite extra) mitt (redan väääääldigt) stooora innehav. Det gjorde jag eftersom Scorkungen har sagt att aktien snart borde leta sig upp mot minst 70c och att både Scorkungen och Deco har tjatat om att det är Osisko 2.0 vi pratar om. Och då kan jag inte förstå hur aktien kan gå ner när den redan är undervärderad och det dessutom var så bra borresultat nyligen, åtminstone sa både Scorkungen och Deco det (Janlit sa det också). Jag menar hur kan 2,5 miljoner (i princip helt säkra) ounces guld inte vara mer värt än futtiga 60 MCAD PLUS att det säkert finns minns lika mycket guld till runtomkring och säkert ännu mer, jag tror att det minst finns 10 miljoner ounces (jag verkligen bara känner det liksom) och då kan ni fethaja hur billig aktien är!!

Vad är det som händer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar