fredag 26 april 2013

Avino +3% (1,32 CAD)



"Jag har under mina 6-7 år i Kanada gjort alla misstag man kan göra och jag vill inbilla mig att jag lärt mig något."

Bzzzt.

 "Bland annat har jag lärt mig en hel del om psykologin på den volatila Kanadabörsen"

Burp.

"Jag undrar om inte kommande rapporter inom PM-sektorn som bör bli väldigt starka, kommer att tända sektorn igen."

Ahem.

"Jag tror vi är nära en botten på TSX-V."

Eh.

"Jag skulle inte bli förvånad över 8-10 CAD (för Avino) vid årsskiftet."

Salam Aleikum.

Edit: Ett inlägg här, ett på BS. Det på BS försvann ganska fort. Var det den blinde och döve (men tydligen anmälningskunnige) gxsxax som var framme den här gången? =)

Edit 2: Oops, Avino slutade visst -6% istället. Slutkurs 1,20 CAD. Fortfarande en bit kvar till 8-10 CAD, som den skulle nå hösten 2011 enligt Scoris om jag inte minns helt fel...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar