fredag 9 oktober 2015

King of the hill

 

Trevali rusar idag och står när detta skrivs i 65 cent vilket är drygt 50 % upp för dagen och knappa 100 % upp sedan jag bet ihop och laddade på ganska ordentligt för knappt två veckor sedan.

Även jag om naturligtvis trodde att det var ett ovanligt bra läge då och att aktien skulle gå upp hade jag inte räknat med att den skulle dubblas på två veckor. Men så är det ju Kanada och råvaror också.

Känslan när det händer (som med Pacific Ethanol förra året) är svår att beskriva men rubriken beskriver det ganska bra och jag hoppas att alla får uppleva den någon gång.

Nu ska jag fira med en fet Whisky. 

Trevlig helg önskas!

Edit: Slutade på 66 cent och 59 % upp. Drygt nio miljoner aktier omsatta. Helt otroligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar