fredag 5 februari 2016

Året 2015


Jag missade att posta min uppdatering för 2015 så här kommer en kort sammanfattning. Kort kan sägas att bilden ovan ganska väl reflekterar min känsla för året. Så här gick det för mig (skärmdump några dagar efter nyår, men siffrorna ska stämma):


Berg-och dalbana som vanligt, men tyvärr mer dal än berg. Även om det i rena siffror inte var någon katastrof (det var bara dåligt) så kom jag fel in i det mesta och när jag till slut träffade rätt med Trevali så blev det i alla fall fel eftersom jag hängde med i hela nedgången.

Råvarorna hade ytterligare ett år i dödsskuggans dal och när det gäller PM och TSX-V så var det femte raka året. Det innebär ju naturligtvis att vändningen kommer närmare och som jag har sagt tidigare är det något man ogärna vill missa, men det är klart att ibland undrar man ju...

Men det är bara att ta nya tag, förr eller senare vänder det, kanske i år! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar