tisdag 3 januari 2012

Vårda ditt varumärke (= dölj sanningen)


Jag roade mig med att posta nedanstående inlägg (underst) på BS. Det skrevs den 3 januari, klockan 14:26. Det dröjde inte länge innan det var borttaget av BS fantastiskt värdelösa och IQ-befriade moderatorer.

Eftersom jag har varit med en stund var det dock ganska väntat, men jag roade mig med att kolla runt lite för att se vem som kunde tänkas ha anmält det (man måste som bekant vara inloggad för att kunna anmäla). Och titta här:
Användarinfo [SCORkungen]
Skapad:
2000-06-30
Inloggningar:
11067
Inloggad tid:
22390 timmar, 8 minuter, 19 sekunder.
Senast inne:

2012-01-03 14:35:12
Inlägg/kommentarer:
5282 / 18093
Antal läsare av info:
99993

Någon som inte verkar vilja att sanningen ska komma fram tror jag...:-)




Inlägget nedan:

Avvino Sillver [0]
HerrKalkon  14:26:21Anmäl inlägget 
Ni som mot förmodan haft en förbannad otur under 2011 och ligger lite (eller kanske till och med mycket) back behöver inte längre vara oroliga. Det finns ett "play" som slår alla andra med hästlängder framåt. Det stavas Avvino Sillver (tror jag, är lite osäker där). 
Jag hittade en blog med en kille som verkligen verkar veta vad han snakkar om. Han lovar guld och gröna skogar för Avvino framåt (han har i och för sig lovat guld och gröna skogar för alla aktier under hela 2011 vilket har gått käpprätt åt skogen, men det tror jag bara var en förbannad otur). Här har vi exempelvis ett mycket lässvärt inlägg som han skriver 15 maj 2011 när Avvino står i 2.40 (det finns också inkopierat här av en annan mycket pålittlig och lässvärd skribent). Hans mycket heta tips då var att Avvino kommer att pendla runt 8-10 CAD vid årsskiftet och det är ju nu det!!! 

Eftersom aktien står i cirka 1,40 när detta skrivs så innebär ju det en potentiell sjudubbling inom en mycket snar framtid!!!!! Hajar ni eller? Årskiftet är ju nu och snart 8-10 CAD!!!!!!!!
Tur också att man inte köpte när den stod i 2,40 för då hade man torskat pengar (-41% för att vara exakt), men det var säkert bara en förbannad otur från bloggkillens sida. Han har många besökare så han måste veta vad han snackar om, i alla fall vet jag åtminstone en annan skikklig skribent här på BS som hävdar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar