lördag 18 september 2010

Ännu en e-postkonversation med webmaster på di

För att vara en supportfunktion (eller vad de nu utgör sig för att vara), måste jag säga att webmaster på BS är bland det sämsta jag upplevt (och jag tycker jag har upplevt en del). Trots allt så har jag betalat för att använda den här tjänsten, då tycker man väl ändå att de kunde bemöda sig om att svara i alla fall?

Så här såg våran senaste konversation ut (jag börjar mer och mer misstänka att någon eller några på webmaster antingen känner Deco & co eller är någon av de som regelbundet postar/pumpar på BS. Visst är det lyckat? :-)

=================================================================
Hej,

Jag undrar lite över ett inlägg som jag skrev i april. Det handlade om signaturen Deco, där jag hade kollat upp ett antal gamla inlägg av honom där man tydligt såg att han ljög om sina innehav. Inlägget var väldigt uppskattat vill jag minnas (verkar vara många som har åsikter om Deco) men togs ganska snart bort. Jag antar att Deco anmälde det. 

Men i efterhand har också alla de gamla länkarna tagits bort (de som hänvisades till i inlägget). Jag undrar varför, den enda anledningen som jag kan se är att någon inte vill att sanningen ska komma fram, jag kan förstå att Deco inte vill framstå som en lögnare, men BS borde väl ändå inte gå i hans ledband? 

Har ni någon kommentar?

Tack.

/e

--
Hej!

Vi tar bort inlägg om strider mot användarvillkoren. Sedan finns det (tror jag) en funktion där texter arkiveras och inte längre är sökbara. jag vet inte när det slår till, 6 mån kanske?

Mvh
xxxx

--

(Det var ju i alla fall ett seriöst svar, tyvärr var det det enda jag fick. Jag mailar ytterligare 2 gånger, utan svar.)

Hej och tack för svar.

Men visst är det så att du kan hitta inlägg som är flera år gamla? Och de har väl samma URL även om de arkiveras eller har jag fel där? 

/e

--
Hej igen,

Jag kollade några av de gamla länkarna (som alltså i sig inte är stötande utan bara vanliga inlägg) och de har bevisligen tagits bort i efterhand  och de var då mindre än 6 månader gamla.

Det kan bara innebära att Deco (antar jag) har mailat/haft kontakt med er (eller någon hos er) som sedan har tagit bort dem.

Eftersom länkarna tydligt visar (när man ser dem i sitt sammanhang) att Deco ljuger, så undrar jag lite på vilka grunder de togs bort? 

Slutsatsen kan ju egentligen bara bli den att DI/BS antingen vill skydda de som ljuger om och pumpar sina innehav eller har någon sorts koppling till signaturen Deco. Och oavsett vilket kan man då med andra ord dra slutsatsen att något inte riktigt står rätt till?

Tack.

/e

(Varför får jag inga svar? Kan det vara så att jag har rätt i mina misstankar och att BS vill sopa det under mattan? Man börjar undrar på allvar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar